Epepe d.o.o.
Korzo 11, HR51000 Rijeka
info@epepe.hr
Tel: +385 (51) 588 308

Digitalno oglašavanje @ epepe

Istraživanje, kreativnost i iskustvo u digitalnom oglašavanju

Digitalno oglašavanje

Digitalno oglašavanje ili online marketing je, kratko rečeno, korištenje internetskih platformi za dostavu oglasa do (potencijalnih) kupaca. Zvuči jednostavno, zar ne? Ali, iza uspješnih Google Ads kampanja, oglašavanja na Facebooku i drugim društvenim mrežama stoji opširno tehničko znanje, marketinško iskustvo, kreativan rad u pripremi oglasa, kao i detaljna analitika u izboru ključnih riječi, ciljanih publika i upravljanju budžetom.

Što uključuje digitalno oglašavanje?

01.

Svijet digitalnog oglašavanja

Tanka je granica između oglasa i sadržaja u virtualnom svijetu. A dobro složeni sadržaj ili content preduvjet je svake uspješne priče.

U svijetu digitalnog oglašavanja to znači da content marketing mora, osim o relevantnosti, čitljivosti i zanimljivosti sadržaja voditi računa i o njegovoj usklađenosti sa SEO principima, odnosno da treba biti optimiziran za tražilice.

03.

Online oglašavanje

Koliko god je točno da su online oglasi samo nova forma za klasične marketinške formule, postoji jedna velika razlika. Kod offline oglašavanja, zakupljeni prostor ima manje-više fiksnu cijenu i unaprijed definiranu publiku.

Kod online oglašavanja, cijena, doseg i uspjeh kampanje mogu se drastično razlikovati za dva oglašivača s istim budžetom i sličnom publikom. Razlika je u kvaliteti postavljanja kampanje.

02.

Google i društvene mreže

Google i društvene mreže donijeli su pravu revoluciju i demokratizaciju marketinga. Dok je nekad brend bio isključen iz oglasnog prostora ako nije mogao prikupiti desetke tisuća kuna za zakup medija, danas svatko, već s budžetom od svega par stotina ili tisuća kuna, može putem interneta doći do svojih klijenata.

Google Ads sa svojim ciljanim kampanjama temeljenima na detaljnoj analizi podataka daje brendovima neslućene mogućnosti za kirurški precizno obraćanje kupcima. Simpatična slika, zanimljiva vijest, atraktivan video – sve to može biti dio marketinške kampanje prilagođene preferencijama korisnika.

 

04.

Strategija oglašavanja

Zbog toga se najveći dio kampanje odvija prije početka izrade oglasa. Analitika, istraživanje tržišta, procjena ključnih riječi, definiranje ključne publike, odabir optimalne platforme… Sve je to dio strategije online oglašavanja koju izrađuju naši agenti.

Za uspješno „navigiranje“ nemirnim morem koje predstavlja online marketing potreban je staložen i iskusan skiper. A digitalna agencija epepe ima uigranu i ambicioznu posadu, punu „morskih vukova“

Kako do uspješnog digitalnog oglašavanja?

Jednostavno!
Dovoljno je da se javite i mi ćemo za vas napraviti sve ostalo.