Epepe d.o.o.
Korzo 11, HR51000 Rijeka
info@epepe.hr
Tel: +385 (51) 588 308

Fotografije @ epepe

Stvaramo upečatljive fotografije za društvene mreže, prodajne aktivnosti i marketinške kampanje.

Bez dobre fotke možete se - slikati...

Ljudi su vizualna bića. Očima „upijamo“ više informacija, u kraćem vremenu, uz duže pamćenje. Psiholog Albert Mehrabian ustvrdio je da je 93 posto komunikacije neverbalno. Vizuale i fotografije mozak procesuira čak 60 tisuća puta brže nego tekst! A studije pokazuju kako ljudi pamte 80 posto informacija koje vide (u kontrastu, tek 10 posto onoga što čuju). Ukratko, vizual ili fotografija ključna su komponenta svake kampanje za koju želite da je ljudi dožive i upamte. Dakle – svake kampanje.

Sadržaj koji prati fotografija ima čak 6,5 puta više šanse da bude primijećen. Objave na Facebooku koje sadrže fotografije ostvaruju čak 352 posto veći angažman od onih koje sadrže samo tekst. Više od 60 posto klijenata daje prednost brendovima čiji rezultati na tražilicama uključuju fotografije.

Pritom nije nevažno kakvu fotografiju koristite. Da, postoji niz kvalitetnih i besplatnih servisa za fotografije. Oni su dobra stvar za „prvu ruku“. Neke od fotografija korištenih na našim stranicama su „stock“ fotke. No, autentične i autorske fotografije one su koje doista čine razliku.

Bez dobre, originalne fotke možete se – slikati.

Što radi naš tim za fotografije?

01.

Ključne vizuale za kampanje

Ključni vizual ili, na engleskom, „key visual“ je grafička tema koja se pojavljuje na svim oglasnim materijalima i komunikacijskim medijima brenda, proizvoda, usluge ili događaja. Njihov je cilj izdvojiti kompaniju od konkurencije. Istovremeno, oni prenose temeljne vrijednosti i probuđuju odgovarajuće emocije kod primatelja.

Ključni vizual je, pa… Ključan u vidljivosti svake kampanje. Zato je važno odabrati kvalitetne i originalne fotografije, koje korisnici mogu vezati uz Vaš brend i njegovu ideju i poruku.

03.

Fotografije za društvene mreže

Društvene mreže izrazito su vizualni mediji. Uz video, fotografije tu imaju glavnu ulogu. Facebook nudi brojne oglasne formate, no „single photo“ i dalje ima najbolje rezultate. Instagram je izgrađen prvenstveno na fotografijama.

Želite li se odvojiti od konkurencije, Vaše društvene mreže moraju sadržavati kvalitetne, originalne i autentične fotografije. Agencija epepe, u suradnji s vanjskim partnerima, pomoći će Vam da stvorite izvrsnu i sveobuhvatnu bazu fotografija za dugu uporabu.

02.

Prodajne fotografije proizvoda

Koliko su važne kvalitetne fotografije proizvoda kod online prodaje? Kupci kažu – iznimno važne. Prema istraživanjima, 67 posto potrošača kaže da im je kvaliteta fotografije vrlo bitna prilikom odabira i kupnje proizvoda.

Online trgovina sve je važniji dio prihoda svakog „retail“ brenda. U tom virtualnom svijetu, fotografije proizvoda Vaš su izlog. A izlog mora biti – besprijekoran.

04.

Fotografije za web i promotivne materijale

U istraživanju u kojem su „stvarne“ fotografije bile testirane u usporedbi sa „stock“ fotografijama koje su davale najbolje rezultate, posjetitelji koji su vidjeli stvarnu fotografiju bili su 35 posto skloniji reakciji.

Neovisno o tome radi li se o webu, katalogu ili oglasu, klijenti žele doživjeti Vas, a ne nasumično odabranog modela na generičkoj fotografiji. Želite li stvoriti dugotrajan i vjeran odnos klijenata s Vašim brendom, to možete napraviti isključivo kroz autentične fotografije ljudi, proizvoda i usluga.

A ako možete privući 35 posto više klijenata, radi se o vrlo isplativoj investicji.

Kako do sjajnog foto sadržaja?

Jednostavno!
Dovoljno je da se javite i mi ćemo napraviti sve ostalo.