Epepe d.o.o.
Korzo 11, HR51000 Rijeka
info@epepe.hr
Tel: +385 (51) 588 308

Kako kreirati poslovni račun na Instagramu?

Kako kreirati poslovni račun na Instagramu i utabati siguran put prema novim korisnicima? Prebacivanje s osobnog na business račun omogućuje pristup značajkama koje će vam pomoći u razvoju poslovanja. To su nadzorna ploča, analitika, oglašivački alati, sadržaji povezani s robnim markama i nove mogućnostima kontaktiranja. Postanite jedan od 200 + milijuna poslovnih računa koji se posjećuju svakog dana. Evo kako ga otvoriti u nekoliko jednostavnih koraka!

Prelazak s privatnog na poslovni račun

Ako nemate privatni račun kojeg želite konvertirati, ovo je vaš prvi korak. Otvaranje novog računa potpuno je besplatno, a jedna osoba može ih imati najviše pet. Novokreirani ili odabrani, postojeći profil u poslovni ćete pretvoriti tako da na svom profilu odaberete Meni (tri paralelne crte), PostavkeKorisnički računPrebacite se na poslovni račun (označeno plavim slovima). Dodirnite Nastavi i označite kategoriju koja najbolje opisuje vašu tvrtku. Kategorija drugim osobama omogućuje pronalaženje profila sličnih vašima, a ona može ili ne mora biti prikazana u opisu.

Kako kreirati poslovni račun na Instagramu

Zatim odaberite Poslovni profil, odabir koji je najbolji za trgovce, lokalna poduzeća, robne marke, organizacije i pružatelje usluga. Odlučite želite li primati obavijesti i promotivne poruke i nastavite dalje. Povezivanje s Facebookom nije obavezno, ali je nužno ako objave s Instagrama želite dijeliti na toj mreži, ili pak upotrebljavati značajke kao što su oglasi ili alati za kupnju.

Poslovni profil na Instagramu

Postavke profesionalnog korisničkog računa

Sad kad su vam dostupni profesionalni alati, Instagram će vam ponuditi 5 koraka pomoću kojih ćete svom profilu udahnuti život. Ako se radi o novootvorenom profilu, evo što vam je činiti! Kao i na ostalim društvenim mrežama, potrebno je postaviti profilnu sliku. Većina poduzeća odabire svoj prepoznatljivi logo i to u preporučenim dimenzijama od 320 x 320 pixela. U odjeljku O meni, u maksimalno 150 znakova pokušajte opisati srž vašeg brenda. Iako kratak, ovaj odjeljak vrijedan je pažnje jer predstavlja prvi kontakt s korisnicima, a smješten je na samo vrhu profila, ispod profilne slike i sadržaja na Feedu. Sve je dozvoljeno pa se bez straha možete poigrati s relevantnim #hashtagovima ili emojima! 👌 Ne zaboravite dodati vezu na web stranicu, ako je imate.

Poslovni profil na Instagramu

Instagram je mjesto na kojem možete naći inspiraciju za sebe, ali i nadahnuti druge. Sljedeći korak tu je da vam pomogne pronaći tu iskru, a najbolji način za to je da počnete pratiti druga poduzeća i vidite kakav sadržaj dijele i kako komuniciraju s pratiteljima. Sigurni smo da će se iz mnoštva sadržaja izroditi i neka svježa ideja za vaš brend. Korak tri daje vam alate za povezivanje s novom publikom, a za početak pozovite prijatelje da vas podrže i zaprate!

Nadamo se da ste spremi za četvrti korak – kreiranje prve objave! Ako niste, slobodno ga načas preskočite i pobrinite se da za početak imate one osnovne informacije. Prva objava zaslužuje posebnu pažnju i sigurni smo da ćete se je rado sjećati jednom kad vaš profil zablista u digitalnom svijetu. Za kraj, istražite nove alate i otkrijte kako da maksimalno iskoristite sve benefite profesionalnog korisničkog računa.

I, što sad?

Čestitamo – vaš poslovni Instagram profil spreman je za osvajanje publike! Sad kad ste postavili temelje, mogućnosti su beskonačne. Snimite Reels da pratiteljima predstavite svoj tim, podijelite Story da prikažete behind the scenes pakiranja proizvoda ili provedite anketu i iz prve ruke saznajte što pokreće vašu publiku. Ako vam je cilj direktna prodaja, istražite kako kreirati katalog proizvoda i uključite značajke kupovine. Klikom na objavu korisnik će dobiti ćete više pojedinosti o proizvodu, s cijenom i poveznicom koja vodi do online trgovine. Najvažnije od svega je kreirate sadržaj koji će privući nove i zadržati stare korisnike, pretvarajući ih u potencijalne kupce. Pokažite svijetu stvarnu vrijednost vašeg proizvoda – dočarajte im kako može uljepšati nečiju svakodnevicu, olakšati posao ili uštedjeti vrijeme. Imajte na umu da je svaki post prilika za povezivanje sa zajednicom, bilo da se radi o radi fotografiji ili carouselu, videu ili storiju.

Da sumiramo – otvaranjem poslovnog Instagram profila dobivate mogućnost da saznate više o svojim pratiteljima, kreirate oglase, doprete do većeg broja ljudi i aktivno sudjelujete u izgradnji zajednice. I da, ne zaboravite provjeriti što o vašem profilu ima za reći Instagram analitika – najbolji prijatelj vašeg brenda kad je naučite pravilno iščitati. Ako vam se čini da ovo ipak maaalo previše posla za vaš pretrpani raspored, naši social media manageri rado će vam olakšati. 🙂