Epepe d.o.o.
Korzo 11, HR51000 Rijeka
info@epepe.hr
Tel: +385 (51) 588 308

Offline marketing @ epepe

Kreativne kampanje i povoljne cijene oglasnog prostora kao recept za uspjeh

Klasični marketing ima svoje "adute u rukavu"

Offline marketing, ukratko, svaka je vrsta oglašavanja koja se događa „izvan“ interneta. Dugo vremena, offline marketing bio je jedina vrsta marketinga. No, „mreža svih mreža“ i platforme kao što su Google i Facebook potpuno su izokrenule tržište oglašavanja. Prilikom stvaranja oglasnih strategija, klasični mediji kao što su TV, radio, tisak ili ulični plakati često imaju sekundarno mjesto u predstavljanju brenda. Nije to bez razloga: oglasi u novinama ili billboardu skuplji su od onih na internetu, imaju ograničen doseg, „ciljaju“ publiku slabije nego što Stormtrooper cilja Skywalkera (prva i zadnja referenca na Star Wars, obećajemo) i teško se svode u „metrike“ potrebne za analizu uspješnosti.

No, offline marketing ima i nekoliko „aduta u rukavu“. U odnosu na oglase na društvenim mrežama, oni brendovima pružaju „legitimitet“, brzi i pervazivni doseg, ali i šire kreativne mogućnosti. Ova tvrdnja naizgled zvuči kontroverzno. Međutim, vrlo ju je jednostavno argumentirati. U svijetu u kojem svatko može objaviti oglas, jer Google i društvene mreže to omogućavaju, kako se izdvojiti od konkurencije? Korištenjem platformi koje nisu svakome dostupne. Na Internetu, isti tretman imat će krema protiv čuknjeva, pilule za povećanje penisa i skupi, luksuzni proizvod. Na televiziji, samo ograničeni broj brendova može si priuštiti visoku cijenu prime-time termina i tako se približiti posjetiteljima. Što se dosega tiče – gdje se osim na televiziji može istovremeno oglasom obratiti publici od pola milijuna ljudi? A i kreativnost je lakše iskazati u šarolikom spektru raznih formata, nego unaprijed definiranim „kockicama“ ili tekstualnim oglasima s točno propisanim brojem slova.

Klasični marketing daleko je od „mrtvog“. Novinski oglasi povećavaju uspješnost oglasnih kampanja za 5,7 puta u financijskom sektoru, 3 puta u turizmu i 2,8 puta u trgovini. Čak 7 od 10 vozača prilikom vožnje razmišlja o kupovini. To billboarde čini nezamjenjivima u prezentaciji svakog brenda. A dok mlađe generacije ne mogu živjeti bez društvenih mreža, stariji provode 49 sati tjedno gledajući televiziju.

Offline marketing može biti ključna prednost vašeg brenda pred konkurencijom. Agencija epepe može Vam pokazati kako tu prednost najbolje iskoristiti.

Što radi naš Offline marketing tim?

01.

Strategija offline oglašavanja

U „igri“ u kojoj su ulozi veliki, potrebna je pažljiva i dobro promišljena strategija. Dok kod online oglašavanja ima puno prostora za eksperimente i testove, klasični oglasni prostori takav pristup otežavaju. Zato se pametni brendovi oslanjaju na znanje i iskustvo marketinških agencija.

Analizom anketa i podataka o slušanosti, gledanosti i čitanosti, stvaramo idealni marketinški miks za vaš brend. U skladu, naravno, s definiranom publikom i postavljenim ciljevima kampanje. Kvalitetna strategija štedi ne samo novac, već i vrijeme i jamči bolji povrat na ulaganje za svaku utrošenu kunu.

03.

Izrada oglasa

OK. Imate strategiju, zakupili ste medije… Što sad? Pa, sljedeći korak je popuniti zakupljene prostore atraktivnim sadržajem. Agencija epepe ima marketinški tim koji je aktivan u svim fazama izrade medijske kampanje: od „brainstorminga“ ideja do finalizacije oglasnih rješenja i izrade detaljnih oglasa za svaki zakupljeni medij.

02.

Zakup medija

Strategija oglašavanja prvi je korak u osvajanju „offline“ publike. Kada identificirate medije koji će Vam pomoći da doprete do ciljane publike, potrebno je zakupiti medijski prostor. Agencije su posrednik između medija i oglašivača. Zahvaljujući većem volumenu zakupa, mogu osigurati povoljnije cijene zakupa medija.

Agencija epepe sa svojim partnerima godišnje zakupljuje između 4 i 6 milijuna kuna vrijedan oglasni prostor u offline segmentu. Sigurni smo da možemo pronaći najbolje i najpovoljnije rješenje za svaki brend.

04.

Izravni marketing

Izvan medija, prostor za marketing i dalje postoji. Samo što taj prostor nije jednostavno „kupiti“. Već se za njega treba nešto više potruditi. U taj prostor ubrajaju se organizacija konferencija i događanja, podjela „flyera“ odnosno letaka i osmišljavanje prigodnih prodajnih akcija, „topli i hladni“ pozivi, adresirana i neadresirana pošta…

Prilika je mnogo, a agencija epepe ima još 2 „aduta u rukavu“ kojima možete poboljšati Vaše poslovne rezultate. Jedna je „mystery shopping“, odnosno usluga tajnog kupca koja brzo i sistematično provjerava ključne aspekte vaših prodajnih procesa. A druga je call centar, usluga kojom možete osloboditi svoje prodajne agente i telefonske linije kako bi se posvetili onome što najbolje rade: prodaji.

Kako u medije?

Jednostavno!
Dovoljno je da se javite i mi ćemo napraviti sve ostalo.