Epepe d.o.o.
Korzo 11, HR51000 Rijeka
info@epepe.hr
Tel: +385 (51) 588 308

Online marketing @ epepe

Originalnim i kreativnim online kampanjama povezujemo brendove s kupcima

Tanka je granica između oglasa i sadržaja u virtualnom svijetu

Online marketing je, kratko rečeno, korištenje internetskih platformi za dostavu oglasa do (potencijalnih) kupaca. Zvuči jednostavno, zar ne? Ali, iza uspješnih kampanja na platformama kao što su Google, Facebook i druge društvene mreže stoji opširno tehničko znanje, marketinško iskustvo, kreativan rad u pripremi oglasa, kao i detaljna analitika u izboru ključnih riječi, ciljanih publika i upravljanju budžetom.

Tanka je granica između oglasa i sadržaja u virtualnom svijetu. Kako bi privukli pažnju potrošača, oglasi se često prezentiraju kao nenametljivi dio ljudskog iskustva na digitalnim platformama. Simpatična slika psa, zanimljiva vijest, atraktivan video – sve to može biti dio marketinške kampanje postavljene prema preferencijama korisnika.

Digitalni krajolik ubrzano se mijenja. Tehnologija se kreće naprijed u skokovima. Želje, potrebe i namjere korisnika dramatično se razlikuju iz dana u dan. Oglasni prostori koji prije koju godinu nisu postojali danas okupljaju stotine milijuna potencijalnih klijenata.

Koliko god je točno da su online oglasi samo nova forma za klasične marketinške formule, postoji jedna velika razlika. Kod offline oglašavanja, zakupljeni prostor ima manje-više fiksnu cijenu i unaprijed definiranu publiku. Kod online oglašavanja, cijena, doseg i uspjeh kampanje mogu se drastično razlikovati za dva oglašivača s istim budžetom i sličnom publikom. Razlika je u kvaliteti postavljanja kampanje.

Za uspješno „navigiranje“ nemirnim morem koje predstavlja online marketing potreban je staložen i iskusan skiper. A epepe ima uigranu i ambicioznu posadu, punu „morskih vukova“…

Što radi naš Online marketing tim?

01.

Strategija online oglašavanja

Google i društvene mreže donijeli su pravu revoluciju i demokratizaciju marketinga. Dok je nekad brend bio isključen iz oglasnog prostora ako nije mogao prikupiti desetke tisuća kuna za zakup medija, danas svatko, već s budžetom od svega par stotina ili tisuća kuna, može putem interneta doći do svojih klijenata.

Ciljane kampanje temeljene na detaljnoj analizi podataka daju brendovima neslućene mogućnosti za kirurški preciznom obraćanju kupcima. Zbog toga se najveći dio kampanje odvija prije početka izrade oglasa. Analitika, istraživanje tržišta, procjena ključnih riječi, definiranje ključne publike, odabir optimalne platforme… Sve je to dio strategije online oglašavanja koje izrađuju naši agenti.

03.

Facebook i Instagram oglašavanje

Svakog mjeseca, Facebook okuplja gotovo 2,5 milijardi aktivnih korisnika. Instagram, također dio kompanije nekad znane kao Facebook (a danas kao Meta), ima ih oko milijardu mjesečno. Kako u svijetu, tako i kod nas: Facebook i Instagram dvije su najpopularnije društvene mreže i nužan dio svake marketinške strategije.

Agencija epepe mjesečno vodi kampanje vrijedne stotine tisuća kuna za svoje klijente. Naš posao uključuje sve aspekte oglašavanja. To su planiranje kampanje, izrada oglasa, postavljanje oglasa, praćenje i analitika, prilagodba kampanje. I onda ponovo, sve ispočetka…

02.

Google oglašavanje

Svake sekunde, Google provodi 63 tisuće pretraga temeljem upita svojih korisnika. Šezdeset i tri tisuće. Svake. Sekunde! Većina rezultata pretraga sadrži Google oglase. Najveća prednost ovakvog oblika oglašavanja je u tome što je izravno povezano s interesima potrošača. Naime, oglas se „poziva“ tek kada korisnik pretragom pokaže interes za određene ključne riječi. Druga prednost jest što se oglas naplaćuje tek kada klijent „klikne“ na poveznicu.

Zbog toga, rezultati oglašavanja ponajviše ovise o detaljnom podešavanju kampanje i njena uspješnost definira se puno prije samog početka oglašavanja. Agencija epepe „vrti“ oglase vrijedne nekoliko stotina tisuća kuna mjesečno za svoje klijente. Stoga znamo da Vam možemo pomoći da „složite“ kvalitetnu, uspješnu i dobro postavljenu kampanju.

04.

Ostale društvene mreže

Twitter, Linked In, Tik-Tok… Društvene mreže komercijalno zapostavljene u hrvatskom oglasnom prostoru često mogu biti najbolji put do „srca i umova“ kupaca. No, oglašavanje na ovim mrežama – izravno ili puten „influencera“ – zahtijeva puno više znanja i umijeća nego što je to slučaj kada su u pitanju Google, Facebook ili Instagram.

Svakako, to je veliki izazov, ali s potencijalno iznimnim rezultatima. Srećom, izazova se ne bojimo.

Kako dalje?

Jednostavno!
Vi trebate klijente. Mi znamo kako da dođete do njih uz online oglašavanje.