Epepe d.o.o.
Korzo 11, HR51000 Rijeka
info@epepe.hr
Tel: +385 (51) 588 308

Proteinski napitci, kolačići i čavrljanja o digitalnom oglašavanju

Jedan sasvim običan petak. Pri kraju radnog tjedna poveo se vrlo opušten razgovor – ni manje ni više nego o oglašavanju na društvenim mrežama. Ovog puta u fokusu nije bio važan klijent na čijoj se vidljivosti u online svijetu marljivo radi, već neobavezno razmjenjivanje iskustava.

„Facebook oglasi u većini mi slučajeva dođu kao naručeni. Neki dan sam sasvim slučajno naletjela na tenisice koje sam isprobala u trgovini, a na oglasu su se nudile na proljetnom popustu od 35%. Pa nije to baš malo!“ – ispalila sam kao iz topa. „Jedini je problem taj što me ne prestaju pratiti otkad sam ih kupila. Malo me to nervira.“

Na moju rečenicu nadovezao se Slaven: „Ma to si ti samo zaboravila pobrisati kolačiće. Kad to učiniš, sve će biti okej.“ Ima potpuno pravo i znam što mi je činiti. Odmah ću to riješiti (i napraviti mjesta za nove popuste. Prodano!).

 

Može li mi netko reći čemu služe plivaće kožice? Hvala unaprijed.

Razgovor blago mijenja smjer i začuje se pitanje: „Koji su najčudniji oglasi koji su vas targetirali?“. Plivaće kožice (tako je, pli-va-će ko-ži-ce), set tanjura za koji je oko na sekundu zapelo u trgovini za opremanje doma, čarape s likom Mona Lise… i popis se nastavlja. Red čudnovatih predmeta i red smijeha doveo nas je do dva zaključka. Prvi – ponekad nam se zaista čini da su neki oglasi puka slučajnost (ili smo nekako zalutali u ciljanu publiku) i drugi – volimo da put do nas pronađu oni korisni oglasi (pa makar zaboravili pobrisati kolačiće nakon kupovine ), a takvih ima napretek.

Pojest ću sve kolačiće


Pojest ću sve kolačiće

Nedjelja navečer.
Ulazim u lokalnu trgovinu i kupujem zalihu ‘z bregov proteinskih napitaka. To je sada “in” i kažu da dobro dođu kao međuobrok u danu. Zadržala sam se neko vrijeme pored police i pomno ih proučila.

Ponedjeljak ujutro.
Laganim koracima hodam prema poslu. Na pješačkom prijelazu propušta me vozač ogromnog kombija, kompletno oblijepljenog novim ‘z bregov proizvodima.* Pronalazim i one iz svoje tjedne zalihe. Pitanje glasi: koje kolačiće bih sada trebala pobrisati/pojesti? Je li ovaj susret bio potpuna slučajnost, magija ili neki novi oblik marketinga, nikad neću saznati. No jedno je sigurno – kvalitetno odrađeno oglašavanje čini čuda za Vaš brend i predstavlja čvrstu sponu između Vas i potencijalnih klijenata.

Pojest ću sve kolačiće


U današnje vrijeme, s digitalnim oglasima nećete pogriješiti. Recept je jednostavan, ali treba dobro pogoditi omjere i pažljivo sjediniti sastojke. Između ostalih, to su dobro određen budžet, pametna raspodjela sredstava, precizno ciljana publika, vizual koji plijeni pažnju…  a tek smo na početku.

U većini slučajeva vrijedi jedna zlatna preporuka – oglašavanje prepustite stručnjacima i uživajte u rezultatima! I da, ciljajte svoju publiku promišljeno.🙂

Veselim se vidjeti i Vaš oglas u online svemiru.

 *Disclaimer: kombi je vjerojatno bio standardne veličine, no pod utiskom prošlotjednog razgovora, poprimio je nešto veće obrise u mojoj glavi.