Epepe d.o.o.
Korzo 11, HR51000 Rijeka
info@epepe.hr
Tel: +385 (51) 588 308

PR @ epepe

Stvaramo efektivne PR kampanje i jasne komunikacijske strategije...

...koje potiču pozitive emocije

Odnosi s javnošću znače upravljanje i širenje u javnosti informacija o pojedincu, tvrtki ili organizaciji s ciljem utjecaja na njihovu javnu percepciju i reputaciju. Tako, barem, kaže definicija. Pojednostavljeno govoreći, odnosi s javnošću najbolji su način da svoju priču predstavite svima kojima se želite obratiti.

PR je ključan, ali često zanemaren dio prezentacije tvrtki, brendova i pojedinaca. Kreativnim kampanjama, jasnim komuniciranjem, detaljnim planiranjem i kvalitetnom provedbom promotivnih i komunikacijskih aktivnosti, stvaramo originalne i kreativne sadržaje koji potiču angažman kod ciljanih korisnika.

Prema našem iskustvu, kvalitetan PR počinje stvarenjm priče „iznutra“. Razumijevanjem želja i potreba naših klijenata, građenjem čvrstog identiteta unutar organizacije te definiranjem ciljeva javnog predstavljanja. Od prvog dana, ciljeve naših klijenata prenosimo u aktivnosti komunikacije usmjerene na postizanje optimalnih rezultata. Utjecaj i pozitivna reputacija ne događaju se slučajno. Stvaraju se promišljenim planiranjem i dosljednim komuniciranjem.

Što radi naš PR tim?

01.

Komunikacijske strategije

Uspješna kampanja odnosa s javnošću mora se temeljiti na čvrstom identitetu, mjerljivo postavljenim ciljevima, dobro odabranim porukama i dosljedno provedenoj komunikaciji.

Cilj komunikacijske strategije jest kvalitetno „posložiti“ sve te elemente na svim poljima: od interkorporativne komunikacije usmjerene na povećanje morala i motiviranosti zaposlenika do javnih kampanja koje osvajaju „srce i um“ javnosti.

03.

Društveni utjecaji

Društvena odgovornost nije samo „zaboravljena crtica“ u misiji tvrtke, već u posljednje vrijeme i jedna od ključnih karakteristika brenda koja može značajno poboljšati poslovne rezultate. Ili ih u potpunosti „srozati“.

Društveni utjecaj postižemo upravljanje „mekim“ aspektima prisutnosti brenda u javnosti i poticanjem pozitivne prakse u svakodnevnom djelovanju i komunikaciji prema javnosti.

02.

Odnosi sa medijima

Odnosi s medijima podrazumijevaju ostvarivanje dobrih odnosa s novinarima i medijskim organizacijama, osiguravanje pristupa medijskom prostoru i ulogu izvora informacija za njihove čitatelje. Za kvalitetan odnos s medijima potrebna je dobra „priča“, ali i znanje kako sadržaj važan za klijenta „zapakirati“ na medijski privlačan način. No, iznad svega, nužni su kvalitetni, iskreni i dugotrajni odnosi s novinama, koje epepe njeguje od samih početaka svog rada.

04.

Odnosi s klijentima

Odnosi s klijentima često su „zaboravljeni“ u planiranju komunikacijskih i PR strategija. Iako su klijenti, pa… Najvažniji dio publike svake tvrtke i brenda.

Istraživanjem tržišta stječemo potrebna znanja o interesima, stavovima i prioritetima klijenata i temeljem toga stvaramo ključne poruke, koje dosljedno plasiramo na svim platformama, kako bismo proširili pozitivan utjecaj na ciljanu publiku.

Kako dalje?

U osnovi svake dobre PR kampanje je dobra priča.
Dopustite nam da ispričamo vašu...