Epepe d.o.o.
Korzo 11, HR51000 Rijeka
info@epepe.hr
Tel: +385 (51) 588 308

Zašto se oglašavati na Facebooku?

Facebook je jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu, s preko 2,8 milijardi mjesečno aktivnih korisnika. To ovu mrežu čini odličnim mjestom za oglašavanje vašeg brenda, proizvoda ili usluge. Bez obzira jeste li mali poduzetnik ili vlasnik velikog web shopa, oglašavanje na Facebooku može vam pomoći da dosegnete široku publiku i povećate svoj poslovni uspjeh.

Koje su prednosti oglašavanja?

Facebook vam omogućuje ciljanje specifične publike koja može biti zainteresirana za vaš proizvod ili uslugu. Možete ciljati prema demografskim podacima korisnika, njihovim interesima, mjestu boravka, i još mnogo toga. To vam omogućuje da se fokusirate upravo na one koji su najvjerojatniji da će postati vaši kupci. Ciljevi Facebook oglašavanja uglavnom su usmjereni na povećanje svjesnosti o brendu, povećanje prodaje i privlačenje novih korisnika. Neki od specifičnih ciljeva Facebook oglašavanja uključuju:

  • Povećanje posjeta web-stranici
  • Povećanje konverzija
  • Povećanje brand svijesti
  • Prikupljanje podataka o korisnicima
  • Povećanje interakcije na društvenoj mreži

Zašto se oglašavati na Facebooku

Facebook pruža razne opcije za formatiranje i prikazivanje vaše reklame, uključujući slike, videozapise, carousele i još mnogo toga. To vam omogućuje da kreativno i zanimljivo predstavite svoj proizvod ili uslugu i privučete pažnju publike. Osim toga, Facebook ima vrlo precizne alate za praćenje i mjerenje uspjeha vaše reklame. Možete pratiti broj pregleda, klikova, pretplata i druge mjere uspjeha, kako biste bili sigurni da ste dobili najbolju vrijednost za svoj novac. To također omogućuje da prilagodite svoju strategiju u skladu sa svojim rezultatima i poboljšate svoj ROI (return on investment).
Ukratko, oglašavanje na Facebooku može biti odličan način da dosegnete svoju potencijalnu publiku i povećate svoj poslovni uspjeh. Precizne opcije za ciljanje, razne opcije formata i vrlo precizne alate za praćenje i mjerenje uspjeha čine ga odličnim mjestom za vašu sljedeću kampanju. Ako vam se ovo čini zanimljivo, ali ne znate odakle početi, rado ćemo odgovoriti na vaša pitanja i nedoumice! 🙂