Facebook je jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu, s preko 2,8 milijardi mjesečno aktivnih korisnika. To ovu mrežu čini odličnim mjestom za oglašavanje vašeg brenda, proizvoda ili usluge. Bez obzira jeste li mali poduzetnik ili vlasnik velikog web shopa, oglašavanje na Facebooku može vam pomoći da dosegnete široku publiku i povećate svoj poslovni uspjeh.
Koje su prednosti oglašavanja?
Facebook vam omogućuje ciljanje specifične publike koja može biti zainteresirana za vaš proizvod ili uslugu. Možete ciljati prema demografskim podacima korisnika, njihovim interesima, mjestu boravka, i još mnogo toga. To vam omogućuje da se fokusirate upravo na one koji su najvjerojatniji da će postati vaši kupci. Ciljevi Facebook oglašavanja uglavnom su usmjereni na povećanje svjesnosti o brendu, povećanje prodaje i privlačenje novih korisnika. Neki od specifičnih ciljeva Facebook oglašavanja uključuju:
- Povećanje posjeta web-stranici
- Povećanje konverzija
- Povećanje brand svijesti
- Prikupljanje podataka o korisnicima
- Povećanje interakcije na društvenoj mreži